BROWN

I onsdags så hade vi en riktig färga håret-kväll! Jag fixade tusses utväxt, Sandras blonda skulle peppas upp lite och dom fick färga mitt hår brunt. Woho!!
Är två år sedan jag hade mörkt hår och åh, såå härligt alltså att ha det tillbaka! Kände mig genast fräschare!
 
I fredags va det dax för fest. Tusse fyllde år i torsdags, så det skulle firas. Vi va ett stort gäng i deras lilla lägenhet, vi fick knappt plats, men vad gör det? Jag menar, finns det hjärterum, finns det stjärterum! :)
Lördagen va jag dock rätt seg med ont överallt och jävligt trött.. Blev en kväll i mammas soffa framför bra film.
 
Idag skulle jag ha gått iväg på möte ang praktik. Men mådde så otroligt dåligt att det bara inte gick..! Va länge sedan jag hade sån ångest alltså! Men med en förstående handläggare bokade vi om mötet till på fredag istället. Får hoppas på att det går lättare då!
Ångest är inget jag skulle önska min värsta fiende alltså.. usch!
 
Kvällen här hemma blir lugn, serier och tända ljus. har tagit mina tabletter och hoppas på att få sömn inatt.
 
Älskar min nya hårfärg!!
 
En trött och sliten Steph, men fick ändå till hår och smink bra känner jag! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0