VARNING FÖR GNÄLL!

Dagarna och veckorna bara svischar förbi!!
 
Fick svar på mina prover häromdagen.. Ingen påvisad reumatism, men en ökad infektionsparameter. Ska fortsätta utredning, fler blodprover och skulle även vilja bli skickad till någon som är duktig på fibromyalgi, så man kan få en ordentlig utredning på den delen.
 
Har varit hos mamma sedan i torsdags, är ganska skönt att vara där.. för där finns inga måsten på samma sätt och jag får det sällskap jag vill ha- nämligen bara vara..
Har sovit, gosat, sovit, varit på en kort födelsedagsmiddag (vilket gjorde mig ännu tröttare), sovit, ätit och sovit.
Kul helg va? ;)
 
När jag kom hem igår kände jag mig bara matt.. Känns så trångt här hemma! och ljust.. känns som att det är saker ööööverallt och att jag inte får ordning, gör ju inte saken lättare att jag inte heller orkar något.
Måste komma på nå sätt att få undan saker.. Min jackhängare är det typ kaos på- skulle vilja ha nå skåp istället, så man bara får unan skiten! Vill få ett förråd, så jag kan ställa ner några kartonger och stolar..
Sen är problemet med att jag tycker det är för ljust.. jag har vita tapeter och vita gardiner i vardagsrummet och det är ju just för att få in ljus. men det är ju inte jag... Vill ha varmt och mysigt juuuue..
Suuuuck!!!
 
klagoinlägg- jajameeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0