EN HYFFSAD HELG

Det känns som att allt går i slow motion just nu.. Ni vet sådär som det är i filmerna. En vacker scen, där allt seglar fram långsamt..
 
När jag lyssnar på viss musik, det är då den där känslan infinner sig. Kan dock inte säga om känslan är av lycka eller vad den är.. Jag bara fastnar, i nån slags bubbla. Huvudet snurrar på max, men bilderna jag ser är långsamma.
Så otroligt konstigt de där.. Är det någon som ens förstår hur jag menar? Eller låter det heeeelt crazy? haha
 
 
Har haft en ganska bra helg faktiskt! Känns skönt!
I lördags njöt jag jav solen, eller nää skuggan, med hundarna och mamma. Vi grillade sedan och åt ute, tillsammans med Tusse och Jimmy. Senare dök massa vänner upp och vi satt där ute på verandan hela kvällen.
Men fan va kallt det är på kvällarna alltså!! Usch..!
Igår så åkte jag, mamma och hundarna iväg till Ängsjö där vi tog en promenad längs vattnet, hade för en gång skull inte så jävla ont, så va ganska skönt att få komma iväg lite.
 
Har egentligen inte så mycket mer att skriva, ville mest gå in o skriva när jag för en gång skull kände mig på ett hyffsat bra humör. Så det dokumenteras oxå;)
 
Till er som läser, vad gör ni här?? haha! Deprimerande att läsa mina inlägg ju.. Puss på er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0