IN THIS MOMENT

Det va en evighet sedan jag lyssnade på ett album från en och samma artist! Har lixom letat efter den rätta- och idag släpptes den! Jens Hult- den fantastiska mannen!
 
Är dock bara 5 låtar, men dom är såå bra!

fan alltså, är en sån sucker för musik alltså.. Det finns låtar som går rätt in lixom! På gott och ont, faktiskt..
 
 
Ikväll blev det mys med tjejerna:) Kinamat, chips och soffhäng framför fotbollen. Massa struntprat och en hel del skratt- precis som det ska vara! :D
 
Ska strax krypa ner under täcket och sova gott med mina underbara hundar som sällskap! Underbart när jag får mysa med dom! <3 Veckorna är hemska när jag inte får vara med dom.. :(
Just nu ligger skrutt på rygg i min famn och Aslan bredvid mig på filten- allt är perfekt! <3
 
Hoppas på att solen skiner i morgon, så man kan ta en härlig promenad och busa på ängen! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0