<3

torsdagen var en hemsk dag! fick reda på att en vän gått bort.. alldeles för tidigt i livet! Hon lämnar sina två barn efter sig och det gör så ont!! 13 och 16 år och föräldralösa.. sonen har tagit någon form av vuxenroll och skrev igår att det nu blev mycket att fixa . huset måste dom sälja, djuren måste omplaceras.. bilar måste säljas.. och jag kände bara att fån va hemskt att det är det man måste tänka på som 16 åring, samma dag som ens mor gått bort.. Nä usch!!
Shirley var en fantastisk kvinna! hon har stöttat mig otroligt mycket de senaste två åren och vi har pratat om så otroligt mycket roliga saker!
Önskar så att jag hade träffat henne när hon och dottern var på besök i Sverige för några veckor sedan.. Men är glad att vi iaf hann kramas en stund i Maj.
hjärtat värker och själen känns evigt tom.. <3
Vila i frid vår vackra vän!

för att få lite annat att tänka på under kvällen, så träffade jag tusse, Björn och Jonas. kändes skönt! blev tacos, monopol, fotboll och kortspel.
ligger nu nerbäddad i mammas soffa och kan återigen inte sova.. tankarna snurrar och kroppen kliar..! Men har iaf mina fluffiga bredvid mig, så känns skönt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0