EFFEKTIV- MEN VÄRRE ÄN INNAN!

Idag har jag haft nån form av överskottsenergi!
 
Fixat lite här hemma, problemet är bara att jag börjat på så många olika ställen att jag tillslut gav upp.. Sen har nån vart inne i mitt kök och sprängt nån form av diskbomb! Varför blir det alltid så att det blir så mycket disk- på en person?! Jisses... Får man ringa på hos grannen och fråga om man får låna diskmaskinen? haha!
 
Har även tvättat, så nu har jag äntligen hyllorna fulla med handdukar och sängkläder igen! ;)
 
Ska belöna mig med kiwi och apelsin snart, ska bli såå gott! Blir nog en film oxå, men vilken?! Jobbigt beslut, sånt där.. ;)
 
Har iiingen passande bild... såå..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0