WEEKEND

En grå och trist måndag... Har ju vart så fint i helgen- kunde det inte fortsätta?
 
Har haft en vääldans social helg!
Började redan i torsdags, då Pier var här och hjälpte mig med att sätta upp mitt badrumsskåp. Blev superbraa- trots att jag och tusse fjantade oss..:P
 
Fredagen blev det middag med Pier och Tusse här hemma. Gjorde hamburgare och det var såå gott! Senare på kvällen kom Patric och hans kompis Sandra. Dom drack öl o vin och jag o tusse drack cola;) När dom gått vidare vid 23 så hoppade vi upp i soffan och spelade nån timme:)
 
Lördagen spenderades i soffan och fortsätta spela och vet ni! Vi är klara med Assassins!! Vi vart så ledsna.. haha! Vill ju spela meeeeeeer! :P På kvällen så kom (ica)Björn hit, vi gick och hyrde film och "myste" i soffan. Han hade även med sig köksstolar till mig, så nu har jag en ordentlig matplats!:D
 
Igår var jag, mamma och Tusse på Ikea. Köpte tre Expedithyllor och lite annat smått o gott.
Jag och tusse monterade två av hyllorna och sedan va vi båda två tvugna o göra oss iordning. Jag skulle få middagsgäster, så var bara o slänga undan alla kartongrester och fixelifixa.
Vid 17 mötte jag Leif, Johan och Jim. Jim fick borra lite hål här hemma och sätta upp en spegel och en krok, medans jag o dom andra lagade mat. Var ett par mycket trevliga timmar och det var såå härligt att kunna umgås alla 4!:)
 
Ska jag strax sätta igång med gårdagens disk och sedan blir det att gå igenom några kartonger som ska till förrådet.:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0