SOLEN IS BACK!

Min påsk har vart lite annorlunda iår, jämfört med de senaste 6 åren.. Kändes verkligen sjukt konstigt!
 
De tidigare 6 åren har jag ju vart med Jim i Linköping, jag har verkligen älskat påsken och sett fram över den helgen under hela året! Denna påsk kändes bara knäpp, min familj firar inte påsken sådär supermycket..
 
Så i söndags kändes det lite vemodigt.. Men skickade med Jim en present till de andra och jag hoppas dom fick sig ett litet skratt:P
 
Har iaf vart hos mamma hela helgen, vi satt i drygt ett dygn på helspänn pga ett hundärende som vi haft fingrarna med i. så var på ett sätt tur att vi inte firade nå påsk:P
I söndags var vi på hundmässa och det var mysigt med så mycket vovvar!:)
Igår åkte hela familjen ut till morfar och åt middag-dock ingen påskmat;) Var ju underbart väder ute, så jag satt ute och njöt -medans Hanna gjorde ler-kakor;)
 
I söndags började Game of Thrones igen, så vi va ett gäng uppe hos Foppa o kollade. Kommer bli standard-måndagar nu i 10 veckor:)
 
Nu blir det strax en film här hemma, sen soooova! Har tvättid kl 07 imorrn.. :P
 
Hoppas alla haft en fin påskhelg - hur ni nu än "firat":)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0