OJ!

Heeeeeeej alla ni fina människor! Ja, jag lever;)
 
Veckorna rullar på så jäklans fort! Det är mitten av September och vädret är precis som det ska vara:P
 
Jag ligger tvåa på lägenheten jag sökt, sååå underbart! Imorrn så är det sista dagen för ettan att svara och jag hoppas att den inte svarar alls:P VILL HAAA!:D
I helgen som var hade jag mormors lägenhet för mig själv, guuud va skönt det var! :D Kändes sååå skönt att inte behöva tänka på någon annan!:D
Så jag hoppas verkligen att jag får den lägenhet jag sökt!:)
 
Skolan rullar på med roliga (och jobbiga) diskussioner. Trivs med folket och läraren är super!:)
 
Nä, nu ska jag slappa en stund i soffan innan det är dax för promenix med hudnarna:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Får hoppas du har sån tur som jag hade.
Jag låg 2a på min lägenhet... o jag fick den :D Den som va 1a hade inte ens varit o tittat på den... snacka den begick ett misstag ;) Lägenheten e underbar... sen att grannen ovanför spelar hög trubadurmusik nu får man stå ut med i måttlig mängd ;)

Svar: Fick den inte.. :( så jäklans irriterande! Men hoppas på nästa som kommer ut:)
Trubadurmusik kan väl vara trevligt? :)
Steffi

2012-09-17 @ 20:38:02
URL: http://mikkismusse.blogg.se
Postat av: Mikkis

Jo de kan vara trevligt men inte när de har förstärkaren på väldigt högt... ;Men nu verkar de som de ska flytta eller har blivit vräkta :D

2012-10-29 @ 17:18:11
URL: http://mikkismusse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0