NÅGRA PORTRÄTT

Freeedag! Fast det är torsdag:P
 
Är ledig imorrn och det ska bli så skönt! Har lite att fixa och ska även till Expert med mamma och kolla om det finns nått o fynda iom konkursen. :)
 
Jag och mamma har ätit middag ganska så nyligen, det blev tacos och det var såå jäklans gott!!!
Nu har jag slängt mig i soffan och ska slappa ett tag innan det är dax att promenixa med hundarna:)
 
När jag kom hem idag, så kände jag mig sugen på att fota lite självporträtt ute i solen:)
Här är några bilder:)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Men är du snygg eller?
Ja, lite kanske. Damn!

Svar: Haha, taaack sis!! ;D
Steffi

2012-09-21 @ 12:14:22
URL: http://unseriouss.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Gillas :)

Svar: Taack!:D
Steffi

2012-09-22 @ 21:21:08
URL: http://mikkismusse.blogg.se
Postat av: Anonym

vacker! vad är du mest nöjd med på dig själv?:)

Svar: Tack! :)Oj, vilken svår fråga! Mina ögon kanske, jag vet faktiskt inte. :)
Steffi

2012-09-27 @ 14:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0