KREATIVITET!

Jävla leif! haha!! Han tipsa mig om ett band precis innan han skulle lägga sig, så nu har jag fastnat i nå mode.. Men kreativiteten flödar som mest då!
 
I skolan idag fick vi en uppgift, som ska göras imorrn hemma. Som vi sedan ska redovisa på tirsdag inför klassen.
Det handlar om att vi ska sälja en vara/tjänst. Så vi ska göra typ ett reklamblad med info på, som då ska sälja vår produkt.
Jag satt o fnula en stund och sen klicka det upp i huvet! Fotograf-såklart!:) så efter middagen här hemma satte jag igång o fnula på en text, sedan leta bilder och sen slutligen klistra ihop allt detta!
I det stora hela är det nu klart! haha! Ska imorrn åka med mamma till jobbet och fixa det sista och hoppas att det går som jag vill att det ska:)
 
Känner mig nöjd faktiskt!
En smygtitt:
 
 
I helgen som var firade vi allas våran Tusse:) Blev först fika hemma hos hennes föräldrar, sedan tjejmiddag och tillsist paaarty! Vart maaaassor av dans och vi hade såååå roligt!!:D Hade träningsvärk på söndagen! haha!
Igår, som var hennes riktiga födelsedag, åkte vi till Jensens Bofhus och käkade. Sååååå gott!! Alltså såååå goooott! :D Var mycket trevligt!:)
 
Innan jag mötte Tusse igår i stan, så gick jag och hälsade på Pillan (jims systerdotter). Har vart på Åhlens några ggr, men hon har hittills inte vart där. Men nu så! Jag vart ju självklart sååå känslig o föll i tårar! Saknar dom så otroligt mycket!! Är en fantastisk familj som jag alltid kommer minnas! ♥
 
 
 
På lördag ska jag (och Jonas) hem till Leif på fest. Jim (och nya tjejen) skulle oxå dit, men pratade med Jim idag och dom ska inte dit. Känns både bra och dåligt.. Bra för att jag slipper och se dom! dåligt för att jag hade hellre träffat henne (dom) där, tillsammas med vänner- Än på Ica eller liknande! Men men.. Då kan jag iaf njuta av kalasandet utan o behöva oroa mig för att dom ska kliva in genom dörren;)
 
Nä, gud va klockan blev mycket! Nu blir det en serie innan det är dax o sova. Natti på er fina som är här inne och läser varje dag!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0