EN SNABB VECKA!

Torsdag redan! Veckan har gått fooort!:)
 
Vi har CV vecka i skolan, så vi har pratat mycket om hur CVn "ska" se ut och vad en arbetsgivare vill ha osv.
   I tisdags var halva gruppen lediga och satt hemma och letade några potentiella praktikplatser, medans de andra var i skolan och fick hjälp med sina egna CVn. Jag satt då hos mamma, på hennes jobb, och skrev min lista. Älskar verkligen att sitta på kontor!:)
Sedan var det min tur igår att få hjälp, jag är ju dock väldigt nöjd med mitt CV, så ändrade inte mycket. :)
 
Imorrn ska jag hjälpa mina kära klasskompisar att fota en bild till CVt, hoppas det kommer gå bra:)
 
Sen på kvällen imorrn så är det dax för tjeeejkväll! :D SKa bli myyyycket trevligt!!:)
 
Nu är det dax för sängen, har vart så otroligt trött senaste tiden och ändå har jag så svårt att somna i tid på kvällarna..
 
Nattinatti gott folk! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0