SHALALALALALAAA!

Herreeguuuud va veckorna går!! Blir tookig!!
 
Sitter i skolan just nu, vi har lite datautbildning. Men vi är än så länge inne på saker jag redan kan..... Så har inte mycket alls att göra... Har läst hela aftonbladet, mailat lite viktiga grejer och chattat med kompisen snett över mig:P
 
Är bara 4 veckor kvar på skolan nu.... Vill inte att det ska ta slut! Såå roligt!!:D Har träffat några fantastiska människor som jag är glad över att ha få träffat! :)
 
Idag är det en grå, trist dag.. MEN den är ändå TOPPEN och jag längtar till kl 13 då det händer roligheter för mig!:D Längtar! :)
 
Förra veckan träffa jag Jim en sväng, vi åkte och hämtade tvn som vi köpte tillsammans för några år sedan. Så nu har jag en 42"s tv istället för 26" :P Jaa, jag har vääärldens bästa ex! haha! 
Dock försvann ju halva sovrummet med den ståendes på byrån, men fan jag har bra bild! ;)
 
okej, nu svammlar jag bara på om strunt.. Sorry!
 
Hepp på er! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0