MÖRKT - MYS

Nu är det mörkt ute! Jag gillar ju inte vintern, men älskar mörkret! Tycker det är såå mysigt!:)
 
Helgen har vart superlugn! I fredags var jag och mina vovvar hos Tusse, vi kollade alla Twilight filmer:) Dock var vi väldigt trötta, så klockan 12 stängde vi av film 3 och somnade gott.. :)
Sista filmen såg vi på lördagsmorgonen, fortfarande under täcket:)
 
En tripp till Kista tog vi oxå, senare på lördagen. Tusse fyndade ett plagg från Gina, men annars åkte vi hem ganska så tomhänta. Gjorde inget, måste spara alla kronor jag har:)
 
Idag har jag inte gjort nå viktigt alls, bara spelat Assassins och lagat mat:)
Mamma håller på o tvättar, så funderar på o smyga ner mina sängkläder i hennes tvätt;) haha!
 
Imorrn är det ny vecka och nya möjligheter! Åh, längtar! Känner mig så otroligt glad just nu!:) Tror det kommer bli en gryym vecka!!
 
Nu ska jag fixa med lite Bosse Hundhjälp-grejer. Hoppas alla har en fin söndagskväll!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0