JAG SKA FLYYYTTA!

Japp, nu är allt klart!! Några veckors spänning och igår hände det äntligen!!
 
Jag sökte en lägenhet för några veckor sedan, sen fick jag samtal om att jag låg på plats 1 och fick några dagar senare komma och titta på den.
Den är inte alls fräsch nu, inte renoverad på de senaste 15 åren. Gamla gräääsliga tapeter, gröna(ganska fina) köksluckor och lite fuktskador på dörren in till badrummet.
Fick informationen att det skulle tapetseras om, så jag tackade ja till lägenheten. 
Sen dess har jag skickat massa papper, fått massa papper och äntligen igår fick jag skriva på kontraktet! :D 
Såå härlig känsla! :D
Sedan gick jag o mamma och valde tapeter och även golv och köksluckor:D Kommer bli såååå snyggt!!! Allt går i ljusa färger och golvet i köket blir mörkgrått:)
 
LÄNGTAR!!
 
Inflyttningen är ju ganska så jääättesnart! Redan den 3 december får vi nycklarna!:) Hoppas dom hinner fixa med tapeter osv under den veckan, så jag kan flytta in till helgen efter(7-8-9) :)
Tur att jag bara har sovrummet här hemma och packa, så kommer gå fort:) Ska börja packa lite i helgen, sånt som jag inte använder alls.
 
Känslan att hamna på första plats- utan att nån annan tackat nej innan. ÅH såå underbart!! :D hihi..
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Grattis :D Gud va gött!!!

2012-11-21 @ 20:10:42
URL: http://mikkismusse.blogg.se
Postat av: Mikkis

Grattis :D Gud va gött!!!

Svar: Taaaaaack!!! :D:D
Steffi

2012-11-21 @ 20:10:56
URL: http://mikkismusse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0