IN MY MIND

Har kommit underfund med, de senaste dagarna, att när jag har mycket att tänka på- då slår jag på Swedish House Mafia!
 
Jaa, ni läste rätt!
Blir chockad över mig själv!! Men för att få tömma huvudet och rensa ur så är de det enda som hjälper just nu!
 
Jag hade tänkt o lägga mig o sova tidigt, men när jag la mig vid 21 och kollade en kort serie- ja då vakna jag till lite och nu kan jag inte sova.. Så strax blir det Dexter och sen- då ska jag sova:)
Ska upp tidigt imorrn, som alla mornar, men en kvart tidigare det är mycket för nån som är morgon trött:P Därför hade det ju vart skönt om jag somnat förut.. men men!
 
I veckan borde Jim komma med min tv:D Lääängtar!! När vi gjorde "bodelning" så bestämdes det att när han flyttar till villan så skulle jag få våran tv vi haft. Så nu i veckan är det dax!:D Och tur är väl det, för jag hade aldrig haft råd att köpa en tv!
 
Jag har sökt två lägenheter idag och jag hoppas väldigt mycket på att få en av dom! Den ena får jag veta svaret på på onsdag morgon och den andra är inte förens på måndag. Det sköna är att det är inflytt redan första december:) Hoppas!
 
Jaa, musiken hjälper iaf.. För nu vet jag inte vad jag ska skriva! haha!
 
The Vampire tries to feed on the Reaper! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0