:)

Idag, fast för 1 år sedan påbörjades den bäästa resan jag gjort!
 
Sjuuukt va detta år har gått fort!! Jag vill tillbaka, varje dag och jag saknar staden och miljön!
 
San Fransisco kommer alltid finnas i mitt hjärta!
 
 
Om jag tänker tillbaka, på hur jag mådde för några månader sedan. Att jag inte fann en enda tanke på att jag nåågonsin skulle må bra igen, så är det helt fantastiskt hur jag faktiskt mår idag! Jag älskar mitt liv!!
Bitarna faller på plats mer och mer för varje vecka som går och det enda jag saknar nu är ett jobb.
Men känner inte att det är något jag vill gå o deppa över, utan det kommer! :)
 
Längtar såååå till MIN lägenhet! Den kommer bli sååå fin!! :)
 
Ojoj, nu måste jag lyssna på läraren!:) hihi..

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Helt rätt inställning :D

2012-11-22 @ 21:47:07
URL: http://mikkismusse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0