PHOTOS!

Måndag, det är grått och trist idag:/ Hade ju hoppats på sol, så man kan samla lite fräknar!

I helgen har jag vart hos pappa. Kom ut i lördags och då fotade jag syrran, sen grillade vi och kollade (ofrivilligt) på hockeyn.
I går så åkte vi till Kjula (typ Eskilstuna) och kollade på Dragracing. Det var roligt, men så jäklans segt!! Men myyyycket fina bilar var det!:D Solen sken, men var lite kallt då det blåste så jäklans mycket!:/

Var heeelt slut när jag kom hem igår, men somnade inte på soffan! :P Hade tänkt o kolla på sista Fringe när jag gick o la mig, men orkade inte. Så det måååste jag se idag!!

Annars idag så ska jag göra pannbiffar och sen framåt kvällen blir det Kallhäll en sväng. Jag och mamma åker ju till Värmland på onsdags morgonen och sedan vidare till Göteborg på fredagen. Så måste fixa lite idag och imorrn!

Här är några bilder på syrran:)






Såå snygg!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0