SOL, REGN, SOL OCH REGN:)

Nu har det gått några dagar igen, men har inte såå mycket o skriva just nu.

Mina glasögon gick sönder i tisdags, kuuul! Så igår beställde jag nya bågar, då jag lagat dessa jag har nu 3 ggr..
Kommer bli en stor förändring för mig att bära dessa nya när dom är klara! Men kanske är bra:)
En ny Steph;D

Igår var jag hemma hos Bästa Sandra!:) Vi var mestadels på promenad, men vi fotade även henne lite och planerade lite;) hihi..

Idag så har det vart ganska så varmt! Så jag och granne-Theres har byggt utemödler, medans granntanterna titta på;D Vi är gryyyymma!! När vi gjort hälften så började det ööösregna, så då gick vi in. Hoppas det går att fortsätta imorrn!
Nu på kvällen har jag vart hemma hos Tusse, hämtade böa mitt minneskort! Så imorrn ska jag gå igenom alla blom-bilder:D

Ligger nu i sängen och lyssnar på musik, ska strax kolla senaste Revenge-avsnittet (från usa). Sen sooova gott!:)


Mina fiiina glasögon...:( ♥


Såhär kommer jag se ut sen, en ny version av Steph. Steph2.0.12 ;)


Denna fina hämta mamma ut idag. åååh jääklans vilken bra fotograaf alltså, undra vem det är;D


Britta och Bettan! "Och när dom går förbi står pojkarna på rad." hahahaha!


Såhär grymma var vi idag!!;D


Min heeeeeta bruuud! Jisses alltså!! ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0