MYCKET!

Jag lever!! :D

Har inte haft så mycket ork dock.. Hela förra veckan vart kort som en tändsticka, hade maaaassor som skulle göras, men vi hann inte med i närheten av det som behövdes fixas..

Värmland och Göteborg var underbart! Trots mycket långa bilresor, så har det vart såå härligt att komma iväg några dagar!

I fredags var det tjejkväll hos Emelie, vilket var tooooppen! :D Det vart jääävligt mycket sprit och jag vet inte huuuur full jag blev, för jag minns fan inte! HAHAHA!
Men det var en underbar kväll!!:D

Lördagen var INTE rolig kan jag säga! Fyyyy faaan! Kräktes som ett aaaas! Mamma bara skratta åt mig:P
Vi skulle ha vart i kallhäll klockan 10 på morgonen, meeeeeeeeen det drog ut liiiite på tiden:P Vi var där 12 istället! haha! Mådde inte bra de första timmarna, men efter ett tag blev jag bättre! Myyycket cola och bakfyllemat i form av en stoooooor kebabtallrik! Jim undrade nog hur jag kunde få i mig allt jag åt! hahahaha!

Idag har vi städare i lägenheten, dom städar kök och badrummen. Sen så ska vi flytta ut de sista imorrn och putsa fönstrena. Vi ska dit en vända ikväll och ta med lite grejer tror jag.
På torsdag ska nyckeln vara inne och det ska bli sååå skönt! :D
3 månader har gått såå jäklans fort!

Hade tänkt lägga upp bilder, men det gååår inte... :/

Men kommer mer sen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0