FINA BLOMMOR!

Blää vilken otroooligt tråkig tv-kväll!!

Idag har det inte hänt mycket här hemma.

Jag och mamma avnjöt thaimat till middag och det var riktigt hett! haha! Brände fiiint på tungan!
Sen kikade Jim förbi, visade bilder på sin nya fina MC. Blir glad av att se honom så glad!:P Synd bara att jag inte får dela den glädjen längre..
Skrållan vart iaf väääldigt glad att se sin pappa! Ojojoj! Så när han gått och vi senare skulle ut så sprang hon över gatan (där han meckade bil med grannen) och fram till Jim och pussa på honom:P
Känns lite hemskt att sedan "dra" henne därifrån.. :/

I helgen så blir det ganska lugnt, skulle ha åkt till lägenheten imorrn och fixat lite. Men blir nog inte så. På eftermiddagen åker jag ut till pappsen och syrran och Carina, för på söndag blir det Kjula och lite racing:D Bara hoppas det inte regnar!! :/

Igår var jag hemma hos Tusse, vi käkade och kollade BB:) Fick med mig mitt minneskort hem oxå, så nu har jag äntligen mina bilder igen!:D
Blev några bra faktiskt!:)

Nu blir det, jaaa jag vet inte.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0