SÖNDAG

Vaknade upp imorse med soool! Det var såå skönt! Men klockan var typ 07, så vände på mig och somnade om..

Idag har jag o mamma vart på Kungsängen och prövat ut säng, tjejen som hjälpte mig berättade att en ny butik ska öppnas, så väntar med att köpa en tills dom har öppnat. har jag tur så kommer dom ha specialerbjudande!

Klockan 15 hade vi bokat möte i min och Jims lägenhet,så efter Kungsängen åkte vi hem till oss. Jim var hemma, men det gick bra. Han åkte efter en liten stund.. antagligen för att åka o titta på tomten..:/
När väl besöket kom, så visade vi lägenheten och dom var intresserade. Vi berättade om ALLA problem med huset osv, skulle ha så sjukt dåligt samvete om jag sa att här är allt "guld och gröna ängar!" och dom var riktigt tacksamma!

Förretsen- ringde till kvinnan som äger tomten imorse. Ville berätta för henne vad som hänt och vad Jim sagt. Hon vart ledsen att jag inte kommer flytta dit, men hon har mitt nummer sedan en tid och sa att hon skulle ringa ifall som skulle hyra ut nå hus. Jag sa oxå att jag kommer åka ut under våren och sommaren för att jag älskar deras plats! Hon sa att hon var tacksam att jag ringde henne och berättade vad som hänt och det känns skönt!

Nu ska jag ta och äta middag och sedan kika i Mio kataloge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0