SÅ OTROLIGT TRÖTT!

usch, är så otroligt besviken att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Igår kom ett paket till mamma.. Det var min present till Jim (och mig, alltså till oss).. Jag hade totalt glömt bort att jag beställt detta...

Det är en egen stjärna... En stjärna som jag döpt till Stor & Liten. Våran stjärna! Jag bröt ihop totalt när mamma sa att paketet kommit..
Idag när jag var hos mamma så tittade jag på den.
När jag kom hem gav jag den till Jim. Han vart sjukt obekväm och typ skratta lite. (inget hånskratt eller så) Sen fick jag den mest hemskaste kramen jag någonsin fått av NÅGON! Usch...

Jag gick bara därifrån och när jag kom tillbaka så frågade jag om det var något. Han sa då att han vart obekväm av presenten.. Ja o va faaan tror du jag vart då?!
Som att jag hoppade och skuttade när paketet kom?!
Jag frågade även om han kollat nå mer på lägenhet osv.. VET NI VA HAN SÄGER DÅ?! Att han och Kattis ska åka och titta på VÅRAN tomt som vi tittat på i mer än 6 månader på söndag!!
Jag blev helt knäckt.. Sa att det var ju MIN dröm, min drömplats!! Sa oxå att det var respektlöst gentemot mig och det vi har haft om han köper den. då säger han bara att "jag delar inte den uppfattningen.."!
Han förstår verkligen inte!

Skiter i om han köper hus! Men BYGGA på "MIN/VÅR" plats?! nä usch!

Jag sökte ju en lägenhet idag och jag hoppas VERKLIGEN jag får den! Vill bort härifrån NU!!

Kommentarer
Postat av: HannaPanna

Förlåt om du tycker att jag lägger mig i, men du behöver inte svara om du inte vill:) men vem är Kattis?...

2012-03-08 @ 09:08:35
Postat av: Mikkis

Jag lider med dej ska du veta.

2012-03-09 @ 20:09:58
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0