MAMMAS LILLA TJEJ

Ännu en grå dag.. Varför? Ska Sverige bli som gråa o trista England? haha

Idag blir det ett besok hemma, för o hämta lite grejer och lämna lite grejer. Vi ska även hämta köksbordet som står ute på våran balkong, det ska till morfar. Sen blir det att åka ut till honom och lämna massa saker inför nästa helg. Har inte alls lust att åka ut dit! Har inte träffat honom sen maj och vill inte göra det, men gör det för mammas skull!

Skrållan är deppig här hemma.. Tror hon saknar sin pappa.. :( Hoppas på att han inte är hemma sen när vi ska dit, eftersom det bara är en snabbis. Då kommer hon ju bli ännu värre!:( Mammas tjej..♥

Nu ska jag ta mig en smörgås tror jag och sen fixa till fejset lite;)


Kommentarer
Postat av: Tusse

Lille vännen, men tror hon saknar mig också, kan vara därför hon är lite deppig ;)

2012-03-18 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0