EN SKÖN DAG!

Idag har jag vart på Båtmässan med min pappa och min syster:) Det har vart mycket trevligt!
Vi har gått runt och drömt oss bort:P
Jag sa till pappa, när vi står vid en Princess 50, att han kunde ju köpa en båt till mig-så jag har nånstans att bo. haha! Det är en sjukt stor båt och jag skulle nog faktiskt kunna bo på den på riktigt!:P




Ser ni, vardagrum, sovrum och gästrum. Peerfekt! ;D

När vi gått runt där några timmar så var dom snälla och körde hem mig:) Vi stannade och käkade på kinan i Jakan och gick därifrån sååå mätta!:P

Väl här hemma har jag inte gjort så mycket under kvällen. Har frusit så sjukt mycket, så legat under filten och tittat på One Tree Hill:)

Ska snart gå o lägga mig tror jag.. Försöker tänka så lite som möjligt på kvällarna, för jag vill sova! Jag vill kunna ligga inne i våran säng, tillsammans, utan att börja störtgråta! Så stänger jag av helt så fungerar det.

Fick ett roligt samtal sent igår kväll av en killkompis:P Han beklagade så mycket och sa att hade han inte haft sin flickvän hade han kunnat vara min rebound! Tyckte det var lite gulligt sagt;)




Jag har iaf en kille i mitt liv som älskar mig mer än något annat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0