EGO-IBLAND:)

Sitter i mammas soffa, väntar på att one tree hill ska laddas färdigt, är inne på s07. Såg senaste avsnittet idag och det är så jääävla spännande! Blir ju tooookig!!

Har lugnat ner mig lite nu iaf. Men önskar verkligen att det fanns en boxningsäck på gymmet! Hade behövts nu! :P

Har suttit och tittat efter nå bra o spara alla mina bilder på! Nu har jag ju alla bilder på en QNAP med dubbel-säkerhet, men den är Jims. Så pratade med Leif och vi har nog en idé hur vi ska göra:) Vill ju ha så mycket plats som möjligt!

Imorrn ska jag till Tusse på dagen och sedan på kvällen blir det middag i viksjö.
Känner mig så fin i håret när det vart lockat, så ska locka imorrn igen:)
Mamma har skrivit ut två bilder på mig och Aslan, som mormor ska få imorrn oxå. :) Tycker dom blev riktigt bra, så kommer nog själv framkalla sen oxå när jag har min egna lägenhet:) Lite ego får man väl vara va? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0