CRAZY T-QILA NIGHT!

Gårkvällen var så jävla bra! SÅÅ JÄVLA BRAA!

Tjejerna kom över, vi käka pizza och sen SÖP vi! hahahahahahahaha!!

Tusse hade en Tequila och vi hade skurit upp 800gram citroner, sen bar det utför! haha..

Det var verkligen vad jag behövde just nu. Det sköna var att vi pratade inte ALLS om vad som hänt eller hur jag mådde. Jag ville bara ha en vanlig tjejkväll och det var det jag fick!:D

Tack Sandra, Sandi, Emelie, Tusse, Sunniva och Ellie;D

Det fotades sjukt mycket igår, men typ INGA bilder är publicer-vänliga!:P

Jag mår superbra idag, ingen bakfylla eller huvudvärk! Trots att jag drack jag vet inte huuur många tequila och breezers igår:P Kanske fortfarande är full? haha!

Idag är det ju 5 år sedan jag och Jim blev tillsammans.. Jag försöker att inte tänka på det, men vill heller inte bara släppa den här dagen... Jag är här hemma och Jim kommer nog hem snart.. Vad gör man då? Jag vill inte åka hemifrån, men vill heller inte vara med honom på våran 5 års dag utan att kunna vara med honom..

Nää, jag orkar inte tänka på detta nu! Mår för bra, från igår, för det!


Craaaazy;D






Känner mig fräsch idag:)

Kommentarer
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik

Hihi ja! :D



Nu kan du tävla om ett armband från märket Humanity / Good Works på min blogg! :D

2012-03-03 @ 15:45:41
URL: http://penajs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0