ARVINGARNA+HJÄRTESORG=BAD!

Det bara ekar i min kropp just nu...

Träffade Jim i stan idag, det är så otroligt svårt att hålla humöret uppe! Under allt smink döljer sig rödsprängda ögon, svarta ringar under ögonen, prickar i pannan och narig näsa..
Var tvungen att skynda mig därifrån när tårarna började rinna.. Usch!

När jag kom hem till mamma nu, så kom även min bror hem. Han är ganska så söt just nu:) För er som inte vet så är han förståndshandikappad, så han är inte helt "normal" (vem som nu är det). Han har iaf sagt nu några dagar att han ska skaffa mig en ny kille! haha! o så klappar han mig på axeln:P
Iaf, han spelar Arvingarna på stereon. och jag kan säga er att har man ett krossat hjärta- då är Arvingarna INTE bra att lyssna på!! De flesta låtar är hjärtekrossar-låtar.... Så jag hann nog inte vara innanför dörren mer än 3 minuter så grät jag igen.. Suck!

Det är en vecka idag... Om 3 timmar! usch usch usch...

Nu måste jag göra nå annat! Orkar inte gråta mer just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0