ADDICTED!

Ni vet när barn hittar ett facinerande klipp att se på? När dom vill se det om och om igen?

Det är jag just nu! Jag kan inte släppa Gotye´s video! Tänker på den KONSTANT! Helt stört!! När jag satt här i soffan hos mamma under kvällen så lyssnade jag på låten på datorn (i headset) och när jag had elyssnat på den 7 ggr så frågade mamma va jag lyssna på:P Visade henne videon och kunde själv inte låta bli att se själv!

Jag kan inet förklara VARFÖR jag är så facinerad av den! Men den är fantastisk! Om ni kollar på den, kolla speciellt efter 2.50. När hon sjunger för honom, hans minspel är så otroligt fantastiskt! Man ser hur han skäms och hur dåligt han mår, att han bara vill bort.. Fantastic!♥

Jaa, jag kanske är knäpp! Men detta är skälet till att jag aldrig delar med mig av musik! När jag hittar en låt så blir jag manisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0