LITE FRISKARE:)

Lite friskare- lite piggare!:)

Efter att ha vart tootalt däckad i några dagar kan jag nu röra på mig.

Idag har jag vart på mammas jobb en sväng, dom hade utförsäljning av varor som dom tagit in på prov, med sedan inte säljer i butiken (mamma jobbar som ekonomiassistens på Teknikmagasinet).
Hittade lite smågrejer och större grejer, till myyycket billiga pengar! :P

Idag hade jag lite nya kläder på mig, och jag måste säga att jag kände mig så jääklans fräsch!;D Nu är det bara håret som måste fixas till! Det blir nästa vecka, med mamma:)

Imorrn blir det fotboll, nånstans, med Tusse. Får se vart vi hamnar och om det slutar med att vi firar eller dränker sorgerna.. ;)


Nää nu har jag en kärleksfull Skrållan i knät  och det blev lite svårt o skriva, så hej på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0