DET GÅR INTE BRA...

Bläää, sitter med mitt ansökningsbrev till utbildningen i höst och får inte till det... :/ Måste lämna in det helst idag, men jaa..

Sitter och lyssnar på musik och försöker slappna av, så kanske det går lättare o skriva. Men fuuunkar inte!

Sitter även om fnular på tavlor och jag vet att mitt framtida hem (en vacker dag) kommer vara fulla med mina fotografier!:) Längtar så sjukt mycket! :D
Nu får jag ju inte plats med så mycket, så får avnjuta den enda tavlan jag har här hemma;D haha! Tur man har datorn och kan planera;)

Synd att det inte var så soligt idag! Hade velat sitta ute, då hade jag kunnat skriva o fnula ute i solen istället och få fräknar på köpet;) hihi..

Men det regnar iaf inte, så det är ju skönt!:D

Nää, inget vettigt alls o säga- så hepp hepp!

(får fooortfarande inte upp bilder.................)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0