SOLIGA DAGAR!

Härlig freeedag!! Dock går veckorna för fort nu!!:( Snart är det höst och dagarna kommer vara fyllda med massa måsten.. :/
 
Jag håller på o gör en sockerkaka, som sedan ska njutas av ute på verandan:)
 
Igår var jag hemma hela dagen, busade med Lassebus(även Lassemys). Han är så jäklans söt att jag får ont i magen när jag tittar på honom!:P hihi..
 
På kvällen kom Jonas och Tusse hit, dom gosade med Lasse (och findus o hundarna) en sväng och sen gick vi med Jonas hem och sen åkte jag o Tusse till stan. Vi köpte en meeegaglass och vandrade på gatorna i solnedgången. Mycket trevligt!:)
 
Nu måste jag ta den där kakan i ugnen!:D
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Såååå söt misse :D

Svar: Jaa, han är sååå söt!:D hihi..
Steffi

2012-07-31 @ 20:13:54
URL: http://mikkismusse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0