nightvision

Precis lagt mig i sängen, såå skönt! Är liiite seg idag! Blev en tidig morgon idag igen;) Jag o tusse planerade o träffa några vänner, vilket slutade i en bra kväll/natt/morgon igen!:) Mamma sa att jag fick inte komma hem innan 06.00, så jag inte väckte henne. Så tio i sex kom jag hem, då visste jag att hennes kl ringt;D Aslan fick hänga med igår, så nu har han partajat på PG han med;D haha! Idag har jag mest legat i soffan, väldigt skönt! Somnade en timme vid 17 tiden och vaknade så jävla hungrig! Inte ett skit på tvn ikväll, så gick o la mig istället.. gör ju inget egentligen, eftersom jag är såå trött! Hoppas alla haft en fin dag!:) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0