DEN DÄR RUBRIKEN..

Fredag imorrn, längtar som en tok! För då är det en dag närmre till måndag och en dygnsresa med tjejerna!:D
 
I tisdags o onsdgas passade jag på att umgås lite med solen:) Börjar få liiite färg på framsidan av kroppen! haha..
Baksidan går inte lika bra.. Men kommer väl- lagom till hösten;)
 
Igår hamnade Fiffi i "slagsmål" med Chica. Slutade i ett skadat huvud på Fiffi, så blev veterinären.
Hon mår bra, har några jack i huvudet och får smärtstillande och antibiotika.
Vår lilla BusFiffi!
  Men veterinären vi åkte till, åh! Dom är verkligen ett skämt!! Dom kollade inte igenom henne ordentligt, om det var några andra skador. och sen när mamma ska hämta henne (hon lämnades in några timmar idag för att do mskulle kolla såren) då har dom inte ens kollat allt!!! Hennes huvud är inte stort, hur kan man missa ett sår?! Usch! Oproffsigt!!:/
Man betalar ju dyra pengar för att få hjälp! Vi ska inte behöva säga till dom vad dom ska göra!!
Blää!
 
 
Jag ringde min kära svärmor idag:) (jaa jag räknar hennes om min svärmor fortfarande) Grattade henne på födelsedagen (som var igår, men blev lite mycket). Var otroligt skönt att höra hennes röst! Hon är en fantastisk kvinna!! Saknar henne så otroligt mycket, men hoppas på att vi ses snart:)
Saknar hela familjen såklart! Så hoppas på att få träffa dom andra snart oxå:) ♥
 
Bjuder på lite bilder nu, som får beskriva de senaste dagarna:)
 
En god frukost:)
 
En nybadad Skrållan:)
 
Njuter av bästa vännen- solen
 
 
 
En fika:)
 
Fiffis nya style♥
 
Det var allt för ikväll, nattinatti!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lottaf

Nospuss på Fiffi! Ha en härlig helg Snäckan & hälsa AC <3

2012-07-06 @ 13:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0