VAKEN!

Jim gick och la sig för en liten stund sedan.. Jag sitter uppe fortfarande, känner mig inte trött och har inte lust att ligga i sängen och läsa på telefonen. Så nu sitter jag här:)

Kanske redigera lite Jessie-bilder? Blir nog bra! :)

Imorrn ska jag försöka fota lite bilder med blixtarna. Måste köpa en blixt till! :D Sååå jäkla nice och fota med två blixtar!:D

Har haft en pissig dag!! Tror att jag blivit av med jobbet innan jag ens börjat!:/ Usch, är så arg! Ringde imorse och sa att jag var redo för jobb nu, då dom vart lediga så har jag inte jobbat något sen vi kom hem. Men då säger han att det blivit nå fel på mitt kontrakt! Att jag ska in på torsdag och prata med den som har hand om sånt. Jag sa att det var ok och att jag under tiden håller koll på schemat ifall jag ska jobba något, då får jag till svar att jag måste prata med henne innan. Va fan ska det betyda??! :S
Usch, blev förbannad som fan!! Så nu har jag sökt tre nya jobb idag! Usch!

Jaja, nog om det.. Nu ska jag fortsätta titta på sex and the city och slösurfa!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0