TOM

Förra helgen var en av dom värsta dagarna i mitt liv!

Jim sa de ord jag alrdig ville höra! Hela min kropp stelnade och gick sönder som en istapp som faller till marken..

Mitt hjärta sprack och min själ blev tom..


Såhär kändes det...

Han var inte lycklig längre... Tänker inte gå in på några detaljer alls, men känner att jag vill ändå skriva vad som hänt för att jag vill kunna skriva av mig när det behövs.

Jag har nog aldrig gråtit så mycket som den natten! Det var hemskt.. Det var hemskt att han höll om mig hela natten, samtidigt som jag inte ville att han skulle släppa...

Orden av vad han sagt tidigare under kvällen snurrade i mitt huvud och jag visste inte vad som skulle hända härnäst..

hela veckan har vart konstig och jag har mått skit! Eller vi båda har mått skit... Så fort han tittat på mig så har jag börjat gråta..

Hela våran framtid sprack och jag såg inget! Hela vårat och mitt liv, tillsammans med honom, bara försvann! Jag kan inte se mig ett liv utan Jim!!

Det sa han till mig oxå, att han inte kunde se oss ifrån varandra.. Jag sa att jag kan inte tvinga honom att vara tillsammans med mig, det gjorde ont att säga! Helst ville jag bara skrika ut att "du får inte gå!" Men känner han som han gör så gör han det...

Vi har iaf pratat ganska så mycket dom här dagarna.. det har vart tufft, men skönt. Vi har iaf bestämt oss för att ge det en chans!♥ Det känns så otroligt skönt, samtidigt som det känns tufft!

Mitt hjärta är fortfarande lite trasigt, men hoppas det kommer bli bättre igen snart! Vi har mycket att jobba på och jag hoppas med hela min själ att det kommer bli bättre!! Jag vill verkligen!!

Har velat komma in flera ggr och skriva av mig.. Men har inte velat skriva något dumt eller annat, så det har helt enkelt fått vänta tills vi löst det hela.


Vi ska klara oss igenom detta!






Edit; syster- säg inget till pappa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska inte säga något <3

Men ring honom i alla fall om ni inte hörts av, för han har gått och grubblat över att du inte svarat förut..

Och systeryster, allt blir bara bättre. Tänk på det!

Älskar dig mest av allt! <3

2012-01-29 @ 23:38:12
URL: http://unseriouss.blogg.se/
Postat av: Tusse

Steffi, vill igen bara säga att jag finns här! Tveka aldrig att ringa om du behöver prata!! <3

2012-01-31 @ 20:32:26
Postat av: charlottaf

Stor kram på dig snäckan <3

2012-02-01 @ 09:59:42
Postat av: Chris

Kramar <3

Du ska se att ni löser det här! Även om det är svårt!

Du får gärna prata med mig om du vill!

Kramar

2012-02-01 @ 13:51:47
URL: http://www.prinsens.se/liten
Postat av: Linn

Jag tänker på dig. Vad ni än bestämmer er för - så kommer ni bli lyckliga. Jag lovar. <3

2012-02-15 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0