LADDAR!

Det var riktigt trevligt att träffa mina flickor idag!:)

Alla fyra! hihi.. Man får ju inte glömma lilla bebisen i magen! hihi..

På fredag blire fotografering och hon har ju en sån söt liten mage så ska bli roligt! Var så länge sedan jag fota bebismage nu! Ska prova på så kallad High Key och hoppas det fungerar! Har ju endast en blixt, men ska få lite tips av Lejph imorrn. :)
Ska även för första gången fota med barn i bilden oxå! Hoppas det blir bra! :)
Nattis har ju så söta lockar, så hon kommer ju se ut som en liten ängel:D

Hade tänkt o starta min telefon, som kom igår. MEN upptäckte att jag glömt att ta bort plasten mellan tele och batteri... Så var bara o lägga den på laddning igen... :/ Suck!
Men men! Är man trött så är man.. haha!

Nu ska jag skriva checklista inför fredag!


En high key bild- en bild med hög exponering. :)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Johansson

Hej och tack!

Jag jobbar faktiskt aldrig med blixar, rätt nyligen jag faktiskt börjat testa på det. Så jag är inte alls bra på det. Men någonting måste du ha för att lätta upp framför annars syns inte personen/personerna på bilden. Jag tycker du ska testa dig fram!

2012-01-05 @ 12:39:33
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0