IS I SOLSKEN

Jag är en människa som tar åt mig mycket av musik! Älskar att lyssna på "deppmusik"! Finns inget bättre!

Oftast så mår jag ju lite sämre då oxå, haha. Men gillar det! Det är skönt att få slappna av och bara vara stum en stund!

Har en vän som säger att jag blir som is i solsken ibland. Alltså att jag smälter då det är något jag verkligen älskar!
Och jag har inte tänkt på det tidigare, men det är så sant! jag smälter gärna bort och in i en annan värld ibland..

Jag är oxå en sån som vill ha musiken för mig själv. Ni här tror säkert inte att jag är så mycket för musik, eftersom jag aldrig tipsar om den. Men det är för att jag vill ha den för "mig själv".
Den enda jag brukar tipsa är Leif, det är för att vi har så lika smak och för att han är duktig på att hitta nya artister till "oss":)

Jag lyssnar nästan aldrig på musik om jag har sällskap, eller iaf inte på den musik jag gillar. Utan när jag är själv så spelar jag den.

Som nu när Jim är borta, då lyssnar jag nästan hela tiden! Jag är oxå en sån som lyssnar på samma skiva ofta! Kan lyssna på samma låtar hela dagen!

Som is i solsken.. Ska tänka på det mer!


En bild som får mig att tänka på just is i solskenet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0