HJÄRTAT SVACKAR LITE HÄR

Sitter och tittar på Golden Globe, kollar på alla kläder från röda mattan. :)

En del ser verkligen förjäkliga ut! haha..

Idag så kände jag igenom Aslans mun, måste ju känna efter en gång i månaden så allt är ok pga käken.
Då känner jag hans skruvar i käken under tungan!! :/ Det är inte mycket alls, ungefär som när en bebis börjar få en tand.
Men blir ju såklart orolig! Så imorrn ska vi till veterinären.

Känner mig så sjukt nervös och hoppas verkligen att det inte är några problem, för då vet jag inte vad jag ska ta mig till!!!


Min lilla plutt för en liten stund sedan♥

Ska strax gå o lägga mig, bara hoppas jag kan somna. Trots att jag är såå trött, så har jag alltid så otroligt svårt att somna när jag inte har Jim hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0