YOUR JAR WITH MY HEART IS FULL NOW....

Jaha... Då har hjärtat krossats igen!!

Igår gjorde Jim slut, på riktigt... Han sa att han nog hade vart för blödig när jag var så ledsen och ville inte göra mig ledsen.. Men faan! Jag vart så förbannad!! Jag slog ett extra hål i våran sovrumsvägg:/

Jag ville kasta glas och tallrikar i golvet! Slänga omkull kyllor och slå sönder speglar...

Men fan, det blir ju så jävla jobbigt att städa sen... :(

Jag var helt förstörd! Och är fortfarande... Det känns hemskt... jag vill bara försvinna ner under jorden och aldrig komma fram igen!

Usch usch usch...

Har känt mig så otroligt tom och trött idag...

Somnade gråtandes och vaknade gråtandes... När jim skulle gå till jobbet börja jag gråta ännu mer..
Känner mig så jävla dum! Som faktiskt trodde att vi skulle fixa detta!

Är ju på ett sätt glad att han gjorde det nu, än att gå o lura oss båda om att det kanske blir bra och sedan göra slut efter ett halvår.. Men det betyder ju inte att jag mår bättre just nu..

När usch.. det värker så mycket i hjärtat- den lilla bit som är kvar..

Jag vill däremot tacka min underbara mamma, pappa och alla mina vänner som finns här! Jag älskar er och är så tacksam för att ni finns!! Ber om ursäkt i förväg om jag kommer bli osynlig ett tag...

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Åh fy de va inte rolig läsning :( Du ska veta att jag lider med dej till 100 % !!! Vart dumpad samma dag av en man jag e så kär i... vi va inte tillsammans som du o Jim... men ont gör det.

Kram på dej <3

2012-02-26 @ 14:57:52
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0