VI ÄR TILLSAMMANS:)

Shiiiit vilket snöväder det har vart nu några dagar!! Zorri tycker det är jätteroligt att vara ute och springa, jaa iaf tills hennes tassar är fulla med snökockor:P hihi.. Ser ut som att hon har såna snöskor, med vitt fluff på, på benen när vi kommer in:D

Igår var jag hos Tusse, vi hade Alla hjärtans dag-dagen efter-mys;D Åt tacos och slöa i soffan och kollade massa matrecept och snacka massa skit:)
Hennes katt, Nisse, har alltid vart så rädd för Aslan. Men plötsligt- igår- så var han på hugget! haha! Han höll koll på Aslan vaaart han än rörde sig! Han försvann en vända under soffan, och Aslan skulle ner och dricka vatten- ja då flög Nisse ut från under soffan och på Aslan! Dom skrek båda två! Aslan blödde på nosen och så fick han ett rivsår ovanför ögat. Liten då! Nisse var verkligen skitsur igår! haha!
Men Aslan har då klarat värre;)

Fick en fråga i en kommentar igår, från HannaPanna. Så tänkte svara på den:)
Ja, vi är fortfarande tillsammans:) Allt är ju inte perfekt, men det är heller inte dåligt. Vi bor ihop, men vi ska flytta härifrån. Ingen av oss vill bo kvar i den här lägenheten, för ingen av oss trivs. Det har nog varit ett stort problem för vårat förhållande!
Men det känns bra, klart det är ju aldrig kul att behöva höra ens kärlek säga att den inte är lycklig! Mitt hjärta brast ju.. Men mår ändå bra! :)
Tack för att du frågade, var inte "rädd" för att fråga nå mer om det är något du undrar:)

Nu ska jag kolla på One Tree Hill. Har börjat se serien från början, för att jag hoppade in i säsong 4 när det gick i repris för flera år sedan. Så nu när sista sista säsongen är igång i usa, så kommer lite gammalt upp- så måste ju se vad det betytt tidigare. För övrigt bästa serien ever!! :)


Det här är va Aslan tycker om mig när jag håller på o fotar honom:P

Kommentarer
Postat av: Tusse

Hahaha, cool bild på Aslan, hoppas han mår bra! :)

2012-02-17 @ 18:11:07
Postat av: Hannapanna

Okej tack för svar! Hoppas att allting ordnar sig!

2012-02-17 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0