SOLIGT!

Soligt och fint idag!

När jag var ute med hundarna så hörde jag fågelkvitter och det var så mysigt! Kom och tänka på våren.. Vet ju att det är en bra tid kvar tills den kommer! Det här är ju bara ett litet mellanslag för vintern-som alltid..:/

Jag sitter och väntar på Mataffären och Tusse:) Hoppas på att maten kommer snart, är så hungrig!!
Jag och Tusse ska kolla på senaste One Tree Hill! Såååå spännande!!! haha!

Igår satt jag och redigerade alla bilder på Sandis mage. Vill inte lägga ut några förens jag pratat med henne.
Men dom blev fina!:D

Senare idag ska jag åka till Jakan och gå till Samglas (där förhoppningsvis mitt nya jobb är;D) och så ska vi skriva på en blankett för nysrtatsjobb. :)

Ikväll ska jag fota bebismagen igen:) SKa bli roligt!

Nu kommer Tusse, så ska gå o öppna! Ha en superdag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan inte du fota min mage någon gång också? :) Det ligger ingen bebis där, men en mage är det ju. Mycket bra idé va? ;D Haha!

Roligt förresten att du fått jobbet! Asbra!!! Puss

2012-02-23 @ 12:48:26
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0