HEY, YO, LET´S GOO! ;D

Igår ringde min handläggare från AMS. Hon sa att hon hade en kille som sökte en receptionist på sitt nystartade företag. Jag sa att jag var intresserad (tar vad som just nu känns det som:P) och att hon kunde lämna mitt nr och cv osv.. En timme(!) senare ringer killen, frågar när jag kan komma så vi kan prata! haha.. Så imorse kl 09 var jag i Jakan på intervju.... som slutade på 3timmar!!! haha!:D

Jag trooooor jag fått jobbet;) haha! Ska imorrn prata med min handläggare om alla papper som ska fixas och även skälla lite på henne! Det är nämligen så att jag skulle behöva ha körkort, men det nämdes inte..:/ Nu skulle det möjligen lösa sig, men känns lite knäppt:/

Känns jäkligt bra, förutom att jag är sjukt nervös! Ska ändå göra massa saker jag inte gjort förut.. Men kommer nog bli bra!:) Hoppas på att jag kommer kunna ta med Skrållan och Aslan oxå sen.

Efter "intervjun";) så träffade jag Tusse.. Hon hade väntat på mig sedan kl 10(!) i jakan! haha.. Jag trodde ju bara att det skulle ta en timme, meeeeeeen icke! haha! Vi köpte iaf med oss mat hem och sedan har vi slappat i soffan heeela tiden! haha, jag var så jävla trött!

Nu håller jag på o tvätta och Jim lagar mat (värmer matlådor). Haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0