HANNABUS!

Idag har mysHanna vart här:)
Bea och mamma skulle ut till morfar, så då ville hon vara här istället. Förstår henne! :P

Vi har spelat Bamsespel, kollat på Tom&Jerry, Buddies, International Dog championship och bakat cupcakes:D
Och jaa, ni läste rätt. haha.. Ungen ville se hundtävlingar- så vi har sett Agilityn, 30Wave, Freestyle med Frisbees och slutligen längdhopp i vattnet. :D Hon var exalterad!

Just nu håller jag på o lagar mat, blir rotfrukter i ugn, tillsammans med oxfilé och beasås. Vi älskar det så mycket så kan bli oftare än en gång i veckan;D

Ser fram emot att få äta min cupcake sen! Hoppas den är god! Sparade endast 2 stycken, en till mig och en till Pim. Resten fick hon med sig hem:)


Gjorde inte vanlig cupcake-kräm uppepå, för jag gillar den inte.. Så mamma vispade ihop sån chokladkräm som man har på kärleksmums(mockarutor) och det ser ut som att någon bajsat på dom på bilden. haha! Men irl ser dom bättre ut;D

Hoppas alla får en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0