FAMILJ

Idag är det en bajsdag!

Jag har sovit dåligt och vaknade upp sådär hemskt av att klockan ringde! usch..
Mellan elva och tretton väntade jag leverans från mataffären, var så jävla hungrig oxå! haha..
När den äntligen kom så gjorde jag mig tacos. Snabbt och gott!

För en liten stund sedan berättade jag för Pohan om vad som hände förra veckan. Väntar på att Lejph ska höra av sig nu, så jag kan berätta för honom oxå. Jim ska dit imorrn och jag vill att dom ska veta innan han kommer dit vad som hände..
Johan blev lite mållös, han visste inte riktigt vad han skulle säga.. Men han var glad att jag berättade och det var skönt och prata med honom.
Leif kommer reagera likadant, men han kommer nog skrika lite oxå. Bli lite sur på oss. haha..
Älskar dessa grabbar! Dom är verkligen familj för mig och Jim:)


Haha, bästa kärleksbilden eeeever! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0