WINTER

Sitter och fnular på en ny vintrig design, men insåg ganska så snabbt att jag inte fotat något alls sedan snön kom! haha! Så får vänta några dagar och helt enkelt ta med mig kameran ut imorrn:)
 
Idag har jag och mamma vart till lägenheten med några kartonger. Dom är ju inte klara med renoveringen än, så får vänta med o flytta in. Hade ju egentligen tänkt flytta in idag, men icke.
 
Hittills har det bytts golv i kök och sovrum, köksluckor, innerdörrar och garderobsdörrar har hämtats för lackering, väggar har bredspacklats, taket har målats och dörrfoder och fönsterkarmarna har målats.
Så hoppas på att han blir klar med tapetseringen tidigt nästa vecka, så jag kan flytta mer saker! :)
 
Många planeringstankar i huvudet nu! Hur jag ska ha det, vart det ena och andra ska stå och vad jag vill ha på väggarna. Kommer ju självklart köra på mina egna bilder på väggarna, med några få undantag. :) Men hur ska man välja vilka bilder!? haha!
 
Nu ska jag kolla upp NetFlix och se om det är nått o ha, sen blir det o sova. :)
 
Natti på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0