VÅR-FRÄSCHT!

Nu är det vååååår här hos Lillafiffilina!!:D

Är ju "gamla" bilder nu, men ville få bort den gråa, mörka bilden:)

Idag så ska jag hem till Kallhäll och packa. Blir o packa ihop badrumsgrejerna och sedan till kvällen kommer Lejph och hjälper mig i köket. Ska bli roligt o packa med honom:)

Har packat ihop alla mina kläder här hemma hos mamma oxå, hoppas på att tvättstunga är ledig! Glömde be Jim boka den innan han åkte.

Igår va jag hemma hos Tusse och hade slapp och slö-kväll:) Alltid lika skönt och perfekt! Va dock inte lika perfekt att det ösregna när jag o Aslan skulle hem:/ haha!

Nä, nu blir det o byta kläder och sen åka! Hepp på er!




Ser du inte denna bild i headern? F5:a isåfall:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så fint det vart, du är ju så läcker på dom bilderna med lilleman :D

Vi får hitta en dag så jag får leka fotomodell ;)

Stor blöt PUSS från mig och Ellie!

2012-04-11 @ 13:30:56
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0