TRÖTT MEN RASTLÖS!

Vilken daaaag! Såå trött!

Har vart i Kallhäll o packat o haft mig.. Men pga skiiiitvädret kunde vi inte köra nått alls till förrådet.. :/ Men fick med min två stooora pappåsar hem hit till mamma, med massa saker i.

Imorrn prövar vi på nytt att köra.

Tusse var så snäll mot mig o mamma:) Vi hämtade upp henne när vi var klara i lghten, sen gjorde hon tacopaj till oss:D Såååå gott det vart!! Sen spelade hon o jag Yatzy, Fia med knuff och käka glass:D hihi..

Jag har nyss lagt mig i sängen(läs soffan) och ska kolla på BB. Kommer väl ha svårt att somna, som vanligt de senaste kvällarna.. :/ Skitirriterande!

Hoppas ni sover gott, eller har en bra lördagsnatt:D


Jag och griiisen:) (grisen är den rosa till höger;)


Muuuuuums!!:D haha, kolla Skrållan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0