SOOOOOOOOOOL!

Viiilket väder det vart idag! Varmt och skönt! :)

Igår träffade jag Pessin och Olivia på Ikea. Vi käkade och gick en vända inne på ikea, snackade massor och tog igen oss för den senaste månaden! Det var urmysigt!:)
Lilla Olivia är så söt!:D Så liten! :D

På kvällen så gick jag upp till min granne, han hade inte sett senaste(och första) avsnittet av Game of Thrones, så vi hoppa upp i soffan och kollade på det sååååå bra avsnittet!!!:D Sen låg vi o snacka massa skit:)
Känns skönt att ha en bra kompis en trappa upp! Skönt att om jag vill kan jag bara gå upp en trappa och slappa.
Nu går ju jag o mamma ihop suverääänt, men ibland är det skönt att kunna göra nå annat utan att behöva åka iväg för o träffa nån.:)

Skrållan var hos Jim natten till idag. Han kom hit igår och hämtade henne:) Lite pappa mys:)
Hon var såå glad när hon kom hem idag:D hihi:)

Idag så har jag inte gjort så mycket på förmiddagen, stod o prata med en granne ute i solen ett tag och det var så skönt! Sen vid 15tiden kom Tusse hit, vi har lekt med iPad'en, tagit massa roliga kort och käkat middag:)

Imorrn ska jag hem till henne, vi ska se sista, sista avsnittet av One Tree Hill!!:( Sen ska vi fota lite oxå:D


En rolig bild från idag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0