HATTPARTY!

Vilken heeelg, ska bli skönt med måndag och sovmorgon;D

Igår var det flyttardag, jag o mamma åkte till kallhäll vid 11 tiden. Fyllde bilen med kartonger och åkte till Viksjö och förrådet. Bea kom och hjälpte till att bära och stapla. Sen åkte vi en vända till och fyllde bilen igen. Det sköna var då att allt som var kvar gick in! Så efter endast två vändor så var allt klart:)

Vi åkte dock tillbaka till Kallhäll, tog ner alla gardiner och skruvade ner stänger och fästen. Så imorrn ska jag dit och tvätta allt.

Syrran timeade in lagom att komma med tåget när vi åkte från Kallhäll igen. Så när vi plockat upp henne vart det att bära grejer upp till mamma och sedan packade vi upp alla kläder jag hade med mig.

Vi åt god mat och sedan fixade vi oss för fest i Riddersvik! :D
Sandra och hennes svägerska skulle ha vårfest, med hatt-tema.
Jag och syrran hade med oss en dunk med vin, som vi blandade med sockerdricka. Men usch, va inte gott alls!:/ Så jag drack bara läsk i slutändan:)
Vid 01 kom min granne och hämtade oss, såå skönt att få åka bil hem! Han förtjänar verkligen att bli kallad Mr Awsome!;D haha!
Kvällen var rolig och det var underbart att få träffa Sandra, Kim och Emelie:D Dock saknades vår Tusse..

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag och syrran har legat nerbäddade i soffan och kollat på Breaking Dawn, sen har vi skruvat ihop brorsans sängstomme och så var det inge mer.. :)

Nu sitter både jag o mamma vid varsin dator och halvlyssnar på filmen på tvn:P Jag ska snart lägga mig under täcket och då blir det BB:)

Hoppas alla haft en fin helg!:D


Mee and siiis♥


HAHA!





Hattjävel asså.. :P


Fiiina flickor!:D


Älskar min miiin! hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0